mimpi aku maty ?

oke .. 3 hari lepas .. aku mimpi aku mati ?
oke .. tapi agi bagos kot aku mati .. dunia aku pon da terbalik ..
semua layan aku da macam sampah ..
#act ad la sakit hati .. tpy aku pegang kata2 abg angkat aku ..
aku kene sabar dalam ujian smue ni ..
oke fine .. aku sabar sampai hati aku da kecut :) ..
membe yang dulu baek na mampos ngan aku ..
now macam taik kucing ngan aku ..
oke aku sabar ..
org kenal aku .. ad masalah baru na datang ngan aku.. sroh aku settel kan
aku da settel kan .. dye lupa aku .. oke aku sabar ..
ari jumaat aku seorg2 kot .. 
kawan2 aku smue tak leyh pakai -.-
macam budak tett ~
kene ejek ngan f3 baru na sroh aku jaga dye.. da tak kne ejek ..
walaww .. haram siak na jmpe aku .. oke aku sabar ..
sampai kecut hati aku .. sampai pening kepale aku pk na settel kan masalah kaw ngan boy kaw friend kaw ..
pernah kaw pk hati aku mcm mana ? pernah ?
*suear takde mood.. kbye