HAPPY ♥

oke . story kali nie panjang sikit kot .
hee:D .
ok sorry baru update hari nie . semalam penat sesangat . taw kenapee  ? . 
oke jom bacee -->
semalam sebelum aku , thikthik , ali ngan hussin pegi beraye 
kiteorg terjah dulu uma thika . cerite macam2 katsanee -.-
then mak thikah antar kite org rumah thiah .
then carik teksi mcm orang gyle -.- oke fine .
then gi open house uma anis . perh . datang sane macam takk undang la siakk -.-
then kite org mmg cpt2 na bla dari situ . then kiteorang bergayut dengan pakcik teksi .#act bukan bergayut , teksi takk de .
call punye call . ade pon . haih . then pegi at cs amik bas pasir gudang .
oke macam orang gyle -.- . then terserempak ngan RAIHANA HANI <3 
oke suear miss dyee <3 .kecik gyle dye kot . takk de perot .
dye kate aku makin tembam . OMGOMG ><
then pegi amik bas na gi pasir gudang . bas to blh lagi berhenty kat cs . peerh . panas je kann -.-
then jln . ~ ali kate paling lame beraye kat dalam bas . HAHA :D .
then sampai at pasirgudang . then amik teksi gi uma kyqa .
weee <3 . da smpai kiteorg minum then makan . :)
then mak thikthik da sampai . kite org sempat lagi amik gambaa <3
nie da macam gamba keluarga :) . hihi <3

atoto . nie da macam couple da kot. haha . aku ngan budak yang baju
belang2 to takk cpl . jangan salah angap .yang sblah kanan aku tu
ye la cpl . ngee :D

nie kat uma anis . oke dye orang takklayan aku . ape agi snap r.
suke gyle pic nie <3 . tengs thikthik <3

THE END ~