penat lepas belakon tak pape -.-

oke . nmpak title at ats to ?
penat gyle beb .. buf happy , #oke sengal -.-
harhar . at sklh tady ad penutup hari kemerdekaan .
oke aku kene belakon . sumpah aku naek pentas takk ckp ape2 . bengang dol .
dari form 1-5 ? . amboii . law form 2 oke laa .
nie form1-5 . oke tengs :) .

mcm biase la kann . law da siap2 pakai baju . ape lagi snap pic laa :)
haha . tak pape je muke aku kann . -.-
na tngokk . jumm -->
baju hitam -.- . yaAllah . takk boleh bla siakk muke akuu -.-

baju biru <3 . oke kaburr -.-

see . dekat gyle aku ngan kawan laki aku -.-
omgg ==


baju biru <3 . yang kelabu to la ratu gosip aku :)

aku ngan ratu gosip na wat love takk jadi -.- . 

amboi . manyakk cantek <3

dengan ckgu sej <3 . haha :D ckgu comel  kann ? .
hihi <3 sayangg ckgu :*

hihi . tahh pape je la kaw nie siska -.-


hikhok . biru again :) . #kesian semua duduk :)

ngee :D sukasuki <3
#menanti gamba dari adib and azadd :) .
haha :D . da macam along aku mintak at dye orgg -.-
sorry la kawann  :) . macamm takk kenal siska kankan ? .