kite rindu awak :'(

Assalamualaikum semua :')
haih nmpk pic kat ats tuh ? . okey kite rindu budak tuh sangt2
dy pon da pindah sekolah kat SARAWAK .
okey ingt lagi time form 1 mase tuh . alahaiii . asyik pegi kedai nk hias kelas punye pasal --'
act aku dh anggap dy macam kakk aku sendri .
dy care ngan aku . selalu nasihat kan aku .
tapyy aku nih bukan nye nk dengar dy cakp =='
tnggu da kene baru menyesal itu la SISKA -_- 
okey time form 2 .. aku belikan pin untuk geng aku . okey time tuh dy sayangg nk gune pin tuh --'
aku pakse dy gunee .. okey bukan dy teros gune dy menganjing aku dulu smpai aku dpt dy bru dy gune .
korang boleh bayang kan tak aku lari mcm mne ? AHAHAHAHAHA --'
okey laa . makin melelehh air mate aku cerite pasal dy nih .
senang cite aku rindu budakk nih tahap cipan ? okey cun ? HAHAHAH --' .